O kuchennych podbojach Wirusa



Post przeniesiony z mojego poprzedniego bloga.

Pseudo sushi? 
Niby potrafię gotować, ale sądzę, że każdy japoński, czy 

inny 

azjatycki kucharzeł zadźgałby mnie tępą łyżką. Niestety nie 

potrafię ładnie zwinąć wodorostów. To, że masz 

 "profesjonalną" matę do sushi nie oznacza, że jesteś 

"profesjonalnym" kucharzełem (a szkoda). 
Rolki są z pastą z tuńczyka, wędzonym łososiem, papryką i 

ogórkiem.
Jedno bez filtrów, żeby nie było, żem król fotoshopa


Lubię się pobawić tymi uroczymi naklejkami


Na swoją obronę mam tylko, że były całkiem smaczne
W wersji z artystycznym filtrem kekeke

Nie będę podawać przepisu, ponieważ ma wiele do życzenia, wystarczy że wpiszecie w Google przepis na sushi i wyskoczy wam dużo lepszych przepisów. 
Mam nadzieję, że nie wyśmieliście jakoś strasznie moich 

roleczek. 

Komentarze

Popularne posty